maanantai 16. syyskuuta 2013

New Girl in Town

Sori poistin tän blogipostauksen vahingossa niin pitää tehdä uusi :DD 

Outoo, että oon oleillu jo yli viikon täällä Nebraskassa! Tuntuu kuin olisin vasta pari pävää sitten lentänyt tänne Amerikan mantereelle. Viikko on lähtenyt hyvin sujumaan. Ihmiset on ollu tosi kiinostuneita ja kivoja :) Koulukin on alkanut kivasti ja tykkään tosi paljon! (Vaikka kaikkea en ymmärräkkään :D) Täällä on tosi kivoja tyyppejä ja oon sopeutunut hyvin porukkaan mukaan. Musta tuntuu jo nyt kun kesäkuun alussa lennän takasin Suomeen, on tän paikan jättämisestä tulossa vaikeeta. Musta tuntuu, että mulle on tulossa mahtava ja unohmaton vuosi! Koulussakin ihmiset vaan kysyy että ''Miten ihmeessä sä päädyit Hay Springsiin, tää on varmaan Amerikan pienin kylä." Vaikka tää on mahdottoman pieni paikka mulla on hyvä olla täällä. Ihmisiin on helpompi tutustua ja tässä on vaa oma viehätyksensä. Kohta sekin viehätys menee ohi  ja arki tulee kuvioihin ja sitten kaikki voi tuntuu ei niin kivalta, mutta sekin vaihe menee pois. Sittenkun tää vaihe tulee päälle niin pitää vain muistuttaa itseänsää, että tää menee pois ja tää on ainutkertanen kokemus elämässä joten en anna minkään masentaa mua :)
 Viikon aikana oon ollu katsomassa amerikkailaista jalkapalloa, lentopallo-ottelua, käynyt ostelemassa lentopallotarvikkeita, oltu familydinnerillä ja muutekin kierrelty aluetta.
Mun perus kouluviikko tulee koostumaan koulusta ja lentopallosta. 8-16.15 ja sen jälkeen lentopallo harkat 2h. Täällä ei oo tapana hengailla koulun jälkeen kavereiden kanssa vaan kaikki on omissa urheiluharkoissaan. Joten kaikki vapaa-aika ja meno tapahtuu viikonloppuna. Joten urheiluaktivinen vuosi tulossa! Enköhän mä totu :D Mä päätin valita lentopallon, koska se on suosituin urheilulaji täällä ja se on sosiaalista toimintaa ! Mulla oli tänään ensimmäiset lentopalloharjoitukset, ja mulla oli tosi kivaa ja olin iha puhki sen jälkeen :D Ainakin tuntee, että jotain on tehty ja se on vaa ihana tunne <3
Kaikkee kivaa on tulossa lähiaikoina! Homecominigit tulossa, vähän alle kuukauden päästä Rapid Cityyn niin pääsen shoppailemaan sitten ihan kunnolla, aluevalvojani suunitteli vievänsä tästä lähialueelta olevat vaihtarit Omahaan ja Lincoliin JEIJ ! Ja kohta alkaa peuran metsästyaika joten mä pääsen metsästämään eli opin ampumaan ! so cool !!

1. Kouluruokaa 2. Sain vihdoinkin katsottua tyttöjen tekemän videon, ootte kyl iha parhaita <3 3. Jokainen koulukirja on noin paksu ja iso 4. Kävelin viimeviikolla kouluun


GO HAWKS !!







14 DONITSIA VAIN 5 DOLLARIA !! rakastan kun ruoka on täällä niin halpaa <3





SO CUTE <3


Käytiin Alliancessa.


Familydinner, RUOKAA <3

Pelailtiin lenttistä !

Seee ya !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti